10 DANCE 4

10 DANCE 4

B. Daerah pidato bahasa Sunda singkat jelas dan berserta artinya​

pidato bahasa Sunda singkat jelas dan berserta artinya​

Jawaban:

Assalamualaikum Wr. Wb.,

Wilujeng enjing ka sadayana, Bapa sareng Ibu guru anu ku simkuring dipihormat, teu hilap ka sadaya rerencangan anu ku simkuring dipikacinta.

Artinya: Selamat pagi semuanya, Bapak dan Ibu guru yang saya hormati, tidak lupa teman-teman semua yang saya cintai.

Langkung ti payun, urang sanggakeun puji sareng sukur ka hadirat Allah SWT, anu parantos marengkeun sadayana dugi ka tiasa patepang, ngariung dina ieu acara kalayan sehat wal afiat.

Artinya: Pertama-tama, mari kita panjatkan puji dan syukur kepada Allah SWT, yang sudah mempertemukan kita semua, berkumpul di sini dalam keadaan sehat wal afiat.

Pala wargi anu ku simkuring dipihormat.

Artinya: Kepada semua yang saya hormati.

Dina waktos ieu, simkuring bade ngadugikeun pentingna hirup sehat, di bumi sareng sakola, kusabab kabersihan lingkungan sakola, tanggung jawab sadayanan, sangkan ditebihkeun tina sagala rupi panyakit.

Artinya: Pada kesempatan ini, saya ingin menyampaikan pentingnya hidup sehat di rumah dan sekolah, sebab kebersihan sekolah adalah tanggung jawab semua warga sekolah, agar kita semua dijauhkan dari berbagai penyakit.

Ku margi kitu, urang sadayana kedah ngajaga kabersihan sadidintenna. Tong hilap ibak, maresihan kuku, nyikat waos, sareng saterasna. Tah eta conto anu disebat hirup anu sehat.

Artinya: Oleh sebab itu, kita semua harus menjaga kebersihan setiap hati. Jangan lupa mandi, membersohkan kuku, menyikat gigi, dsb. Nah itulah salah satu contoh hidup sehat.

semoga bermanfaat jangan lupa kasih like

Jawaban:

Pidato tentang menjaga kebersihan

Assalamualaikum Warrahmatulohi Wabarakattuh

Langkung tipayun urang panjatkeun puji sareng syukur ka Allah SWT, Tuhan Nu Esa anu mana masihan hidayah sareng Rahmat-Na ka urang sadaya. Janten urang sadaya tiasa kempel di acara ieu, dina kaayaan sehat wal afiat.

Para babaturan sakalian anu dipikahormat kusimkuring,

Dina waktos ieu abdi bade nerangkeun tentang tema kebersihan, nyaeta kumaha pentingna ngajaga diri dina hidup sehat jeung manfaat ngajaga kasehatan. Nu mana urang sadaya teh kedah atau wajib ngajaga lingkungan sekitar urang, sareng awak nyalira yen urang sadaya tiasa ngajaga kasehatan tina sagala rupi panyakit nu aya.

Ku margi kitu urang sadaya ge kedah ningkatkeun carana pola hidup nu sehat kanggo kapayuna hirup urang sakalian di kawitan ti ayeuna. Siga anu pernah diterangkeun dina salah sahiji hadist, ‘ Inna dhofatu minal iman.’ Anu hartosna teh, kabersihan sabagen tina iman.’ Nu matak kudu dijaga ku urang-urang.

Sebagai urang muslim anu taat, anu gaduh kaimanan di jero hate urang tangtu urang teh kudu bersih sareng suci tina sagala kotor atau najis anu nyebabkeun urang jadi teu suci. Allah SWT mah resep kanu hamba anu merhatikeun jeung ngajaga kabersihan. Bersih eta teh kaasup kana raga urang, diri urang, sareng lingkungan di sakitar urang.

Cekap sakitu abdi nyanggakeun pihatur, hatur nuhun.

Wassalamualaikum salam Wr. Wb.

Penjelasan:

Assalamualaikum Warrahmatulohi Wabarakattuh

Lebih jauh ke depan kami panjatkan puji dan syukur kehadirat Allah SWT, Tuhan Yang Maha Esa yang telah memberikan hidayah dan Rahmatnya kepada kita semua. Sehingga kita semua bisa berkumpul di acara ini, dalam keadaan sehat wal afiat.

Teman-temanku tersayang,

Kali ini saya akan menjelaskan tentang tema kebersihan, yaitu betapa pentingnya menjaga diri dalam hidup sehat dan manfaat menjaga kesehatan. Disitulah kita semua harus atau wajib menjaga lingkungan sekitar kita, dan tubuh sendiri agar kita semua bisa terhindar dari segala macam penyakit yang ada.

Dengan cara ini kita semua perlu meningkatkan cara gaya hidup sehat dari kehidupan dulu ke kehidupan sekarang. Sebagaimana pernah dijelaskan dalam salah satu hadits, 'Inna dhofatu minal iman.' Artinya, kesucian sebagai bagian dari iman. 'Jiwa harus dijaga oleh kita.

Sebagai muslim yang taat, yang memiliki iman di dalam hati kita tentunya kitalah yang harus bersih dan suci dari segala kotoran atau kenajisan yang menyebabkan kita menjadi najis. Allah SWT menyukai hamba-hambanya yang memperhatikan dan menjaga kebersihan. Kebersihan itu termasuk dalam tubuh kita, diri kita sendiri, dan lingkungan sekitar kita.

Cukup sekian saya ucapkan terima kasih, terima kasih.

Wassalamualaikum salam Wr. Wb.

[answer.2.content]